استارتاپ (Startup) چیست ؟

استارتاپ را یک تجارت نوپا در قالب یک کمپانی، شراکت یا سازمان موقت تعریف می‌کنند که با هدف ایجاد و راه‌اندازی یک مدل تجاری مقیاس پذیر و پایدار در زمینه‌ی خاصی است.
داشتن خلاقیت و نوآوری در استارتاپ به عنوان شاخصه اصلی محسوب می شود .
استارتاپ برخلاف باور عمومی همیشه ماهیتی مرتبط با فناوری ندارد ولی همه استارتاپ‌ها به طرزی از وب، موبایل، اینترنت و تکنولوژی های جدید استفاده می‌کنند تا رشد بالایی داشته باشند و به تعداد کاربران بالایی برسند.
تاسیس استارتاپ نیاز به برقراری قوانین خاصی نداشته و از مسائلی که کمپانی‌های بزرگ با آن دست به گریبان هستند، فارغ است و نیاز به سرمایه هنگفتی ندارند و فقط در زمینه‌ی کاری خود مشغول به فعالیت است.
از موفق‌ترین استارت‌آپ‌های جهان می‌توان به گوگل، مایکروسافت، اپل و… اشاره کرد. شرکت‌هایی که با یک ایده‌ی ساده شروع به کار کرده و به درآمدهای میلیاردی رسیده‌اند و امروز بر دنیا تاثیر می‌گذارند.

استارتاپ ویکند چیست ؟

استارتاپ ویکند یک رویداد کارآفرینی است که معمولا در سه روز انتهای هفته برگزار می‌شود.
در این برنامه شرکت کنندگانی شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک گرد هم می آیند .
افراد ایده‌های خود را مطرح می‌کنند و از بین ایده‌های مطرح شده بهترین آن‌ها انتخاب می‌شوند. صاحبان ایده‌های انتخاب شده شروع به تشکیل تیم و جذب تخصص‌های مورد نیاز برای پیشبرد ایده می‌کنند و تا انتهای هفته طی ۵۴ ساعت پروژه ها را آماده نمایند.

 

نقش سمانیک در استارتاپ ها

سمانیک با جمع آوری کارشناسانی توانمند در حوزه هایی چون فناوری اطلاعات٬ بازاریابی٬ برندسازی٬ مالی و حسابداری و مباحث مدیریتی و همچنین افراد سرمایه گذار تمایل خود را به مشارکت و سهیم شدن در پیاده سازی و عملیاتی سازی نمودن ایده ها و استارتاپ های شما اعلام می دارد.

سمانیک با داشتن شبکه ای از متخصصان شما را در اجرایی سازی ایده های خود یاری می رساند. جهت برگزاری جلسات و هماهنگی لازم می توانید از طریق شماره تماس درج شده در وبسایت با ما در ارتباط باشید.

موفقیت شما٬ موفقیت ایران و ایرانی محسوب می شود.

 

سمانیک آمادگی خود را جهت مشارکت در ایده های نوین و استارت اپ ها اعلام می کند از طریق فرم ذیل می توانید با ما در تماس باشید