خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی

بک لینک چیست؟

زمانی که لینک سایت شما در یک سایت دیگر قرار می گیرد در واقع آن سایت به سایت شما بک لینک داده است. بک لینک ها باعث اعتبار گرفتن سایت شما در نتایج حاصل از موتورهای جستجوگر می شوند و مهمترین فاکتور رتبه بندی گوگل تعداد و کیفیت بک لینک های سایت ها می باشد. سایت هایی که بک لینک با کیفیت زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند همواره دارای رتبه بالایی هستند.

بک لینکهای خوب علاوه بر این که باعث افزایش پیج رنک سایت شما می شود در، افزایش رتبه کلمه کلیدی سایت شما و همچنین افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل تاثیرگذار است.

البته باید توجه داشته باشید در صورتی که بک لینک طبق استانداردهای گوگل ثبت نشود، باعث برخورد گوگل با سایت خاطی می شود. در ضمن باعث افت رتبه سایت شما شود. باید به اهمیت و قدرت سایت هایی که به شما بک لینک می دهند توجه داشته باشید. سعی کنید بک لینک ها را از سایتهای با کیفیت با پیج رنک و اتوریتی بالا بدست آورید. اگر بک لینک شما از یک سایت معتبر و با پیج رنک بالا باشد مسلما تاثیر بیشتری بر سئو سایت شما خواهد داشت. همچنین بک لینک نباید پس از مدتی از سایت مرجع حذف گردد.

یکی از سرویسهای سئو که در اینترنت ارائه می شود خرید بک لینک است. اما در خرید بک لینک بایستی دقت داشته باشید. اگر بک لینک شما از یک سایت معتبر و با پیج رنک بالا باشد مسلما تاثیر بیشتری بر سئو سایت شما خواهد داشت.

سعی کنید از سایت های معتبر و مرتبط با زمینه کاری تان بک لینک تهیه کنید. همچنین باید به کلمه یا عبارت لینک شده و کلماتی که در اطراف آن حضور دارند توجه ویژه ای داشته باشید. زیرا بک لینک شما بر آن کلمه کلیدی در نتایج گوگل موثر خواهد بود و نه تمام کلماتی که بعنوان هدف خود انتخاب کرده اید.

رپورتاژ خبری

رپورتاژ آگهی به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه می شود و مطالبی که در این بخش قرار می‌گیرند علی‌رغم اینکه ظاهری شبیه به سایر مقالات دارند اما در واقع با سفارش قبلی و با هدف تبلیغ برای کمپانی ها و شرکت های تجاری تهیه شده‌اند. این روش یک روش نوین و فوق العاده موثر برای فروش محصولات و خدمات اینترنتی است.

بسیاری از شرکت ها و صاحبان صنایع برای گسترش کسب و کارشان و برندینگ در دنیای اینترنت با استفاده از این روش محصولات و خدمات خود را به عنوان یک رپورتاژ آگهی یا یک خبر آگهی در سایت های پر بازدید و پر مخاطب منتشر می کنند.

رپورتاژ آگهی می تواند به دو صورت تنظیم شوند.

۱-رپورتاژآگهی که برای معرفی محصولات و خدمات ارائه می شود.

۲-رپورتاژ آگهی که با هدف بهبود سئو سایت منتشر می گردد.

اما این دو نوع ریپورتاژآگهی چه تفاوتی با هم دارند ، در رپورتاژ آگهی برای سئو سایت، برای افزایش رتبه سایتتان در گوگل می توانید کلمات کلیدی بیزینس خود را در رپورتاژ آگهی به سایتتان لینک نمایید این عامل باعث می شود رتبه شما در موتور جستجوی گوگل افزایش یابد.

برای خرید بک لینک و یا رپورتاژ اگهی می توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید.