1. پکیج پایه

  2. پکیج ویژه

  3. پکیج طلایی

  1. پکیج پایه

  2. پکیج ویژه

  1. پکیج طلایی

 طراحی سایت های شرکتی و شخصی فروشگاهی

یک ­سایت، تنها یک صفحه نمایش برای ارائه محصولات و خدماتتان نمی ­باشد بلکه با جذب مشتریان بیشتر باعث تولید بازده بیشتری در کسب و کارتان می شود. متاسفانه تمامی وب سایت ها موفق نمی شوند بازدیدکنندگان خود را تبدیل به مشتری کنند. وب سایت هر مشتری نوعی از ویترین کاری آنان محسوب می شود. لذا بسیار حائز اهمیت است در طراحی وب سایت خود چه آیتم هایی را مدنظر داشته باشید و چگونه ویترین خود را به نمایش درآورید.

یکی از فاکتور های مهمی که در طراحی سایت حائز اهمیت می باشد ظاهر سایت است. ظاهر سایت می تواند بازدیدکننده را درگیر نموده و مدت زمان بیشتر در وبسایت نگه دارد. اما ممکن است سلیقه های هر یک از بازدید کننده ها با هم فرق کنند یا اینکه حتی بازدیدکننده مبتدی یا حرفه ای را به خود جذب کند. طراحان سایت خبره کسانی هستند که سایت را با سلیقه خود طراحی نمی کنند بلکه براساس مخاطبین سایت یا بازدید کننده ها سایت را طراحی می کنند.

طراحی سایت حرفه ای

تیم تخصصی سمانیک با بهره گیری از سیستم مدیریت محتوا وردپرس و طراحی قالب های اختصاصی و افزایش سرعت و امنیت وبسایت مسیر تحقق در بهینه سازی وبسایت در موتورهای جستجو را هموار می سازد و از آنجایی که ودپرس محبوب ترین و قویترین پلت فرم در بحث سئو می باشد اکثریت وبسایت ها که ایده ای پیچیده ندارند را با این سیستم مدیریت محتوا طراحی می نماید. اما از طرفی ایده های پیچیده ای که بر روی این پلت فرم پاسخگو نمی باشند را از صفر برنامه نویسی می کند.

طراحی سایت ارزان

این بخش از طراحی مرتبط با بیزینس های کوچک می باشد که بودجه زیادی برای طراحی اولیه وبسایت خود ندارند هر چند با توجه به مطالب فوق وبسایت یک شرکت ویترین اولیه آن می باشد و کنار گذاشتن بودجه برای طراحی سایت نوعی سرمایه گذاری اولیه جهت فروش٬ ارائه محصولات و خدمات شرکت محسوب می شود که هر چه وبسایت جذابتر و از لحاظ فنی قویتر باشد قطعا مشتریان بیشتری را به خود جذب می نماید.

طراحی سایت فروشگاهی

سمانیک در طراحی سایت های فروشگاهی از پلت فرم هایی همچون اپن کارت٬ پرستا شاپ٬ ووکامرس و کدنویسی از صفر برای ایده هایی خاص استفاده می نماید.