1. پکیج پایه
  2. پکیج ویژه
  3. پکیج طلایی

تعریف بازاریابی اینترنتی

در بازار امروز به دلیل رقابت تنگاتنگ میان شرکت‌ها و ارائه محصولات متنوع توسط آن ها، پیش بینی بازار بسیار دشوار شده است. امروزه مدیران سازمان ها با توجه به محدودیت در منابع و رقابتی شدن بازارها، مجبور به استفاده از شیوه های نوین بازاریابی، هستند  تا بتوانند بیشترین اثربخشی و کمترین هزینه را برای شرکتشان به ارمغان آورد.

از آنجایی که اینترنت توانایی ارتباط با میلیونها انسان در سراسر دنیا را دارد و میتواند برای شما بازارهای هدفی تازه و جهانی تعریف کند. استفاده از روش بازاریابی اینترنتی نسبت به دیگر روش ها، کم هزینه تر و پربازده تر می باشد.

بازاریابی اینترنتی، بازاریابی آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ (Online Marketing)، یک روش بازاریابی است که در آن، از ابزارها و رسانه های آنلاین برای فروش محصولات و ارائه خدمات استفاده می کنند.

بازاریابی اینترنتی حوزه وسیعی دارد چراکه نه تنها شامل بازاریابی از طریق اینترنت می شود، بلکه شامل کلیه فعالیت ها و بازاریابی ها از طریق ایمیل و دیگر وسایل از راه دور است.

روش های اصلی در بازاریابی اینترنتی

۱-ایمیل مارکتینگ (Email Marketing)

در این روش با استفاده از ارسال ایمیل های گروهی به تعداد زیادی از کاربران آنها را تشویق به بازدید از وب سایت و خرید محصولات وب سایت می کنیم .

۲-بهینه سازی موتورهای جست و جو (SEO)

بهینه سازی وب سایت  به شکل اصولی و استفاده از تکنیکهای سئو  باعث می شود که وب سایت در نتایج جستجو نسبت به سایر وب سایتها جایگاه بالاتری بدست آورد و در نتیجه باعث جذب بازدیدکنندگان و خریدارانی که به صورت هدفمند وارد وب سایت شما می شوند، شده و فروش وب سایت را افزایش می دهد.

۳-بازاریابی موتورهای جست و جو (SEM)

در این روش کاربران در حالی که به دنبال راه حل مشکل خود در اینترنت میگردد، نام برند شما را به عنوان اولین نتایج جست و جو میبیند.

روش کار آن به این صورت است که بودجه های را در نظر میگیرید و به گوگل میدهید، تعدادی عبارت انتخاب می کنید و گوگل شما را در جست و جوی آن نتایج در رتبه های نخست نشان میدهد، پس از آن به ازای هر کلیک، مبلغی را از شما کم می کند.

مبلغی که به ازای هر کلیک می پردازید بنا به درجه سختی، میزان جست و جو و… متغیر است.

۴-بازاریابی محتوا (Content Marketing)

حتما این مثل معروف را شنیده ایدکه  “محتوا پادشاه است”.

با انتشار محتوای با ارزش می توانید بازدیدکنند گان زیادی را به وب سایت خود جذب کنید چرا که موتورهای جستجو بدنبال محتوای با کیفیت و اصیل هستند درصورتیکه این بازدیدکنندگان محتوای شما را بپسندند آن را در وب سایت و پروفایل های شبکه های اجتماعی خود منتشر کرده و باعث می شوند که افراد زیادی با شما و خدماتتان آشنا شوند.

۵-بازاریابی شبکه های اجتماعی

در این روش با انجام فعالیت هایی در شبکه های اجتماعی، کاربرانی که در این شبکه ها حضور دارند با شرکت و محصولاتی که ارائه می دهید آشنا شوند.

استراتژی بازاریابی اینترنتی

۱-تحلیل و بررسی دلایل افت فروش

۲-مشاوره با مشتری

۳-طراحی وب سایت هدفمند یا ارتقای وب سایت شما

۴-افزایش بازدیدکننده هدفمند از وبسایت

۵-تبدیل بازدید کنندگان به مشتری