بک لینک ها یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی سایت در موتور جستجوی گوگل می باشند و در واقع قسمتی از  لینک بیلدینگها در علم سئو محسوب می شوند. شما می توانید با استفاده از روش های مختلف و گذاشتن وقت برای سایت خود لینک ایجاد کنید. در این مقاله از سایت سمانیک به روش های ساخت بک لینک رایگان اشاره می کنیم :

بک لینک رایگان

۱- ساخت بک لینک از طریق خود سایت

• اضافه کردن دکمه های انتشار در شبکه های اجتماعی به مطالب

• ساخت لینک داخلی بین مطالب

اضافه کردن لینک داخلی بین مطالب در سایت علاوه بر این که باعث ساخت بک لینک می شود می تواند به نگه داشتن بیشتر بازدید کننده درون وبسایت شما کمک کند. لینک های داخلی خود را دسته کم نگیرید. اگر درست استفاده کنید از لینک های بیرونی موثر تر هستند.

۲- ثبت بک لینک با استفاده از سیستم های رایگان

ثبت سایت در سیستم تبلیغات متنی رایگان و یا استفاده از سایت های مطرح فارسی زبان مانند آپارات، فیس نما و کلوب که یک شبکه ی اجتماعی ایرانی محسوب می شوند و پیج آتوریتی بالایی دارند. شما می توانید با ساختن یک صفحه برای سایت خود در این شبکه های اجتماعی پیج رنک خوبی دریافت کنید. دریافت بک لینک رایگان از این سه سایت در صورتی که محتوای قرار داده شده شما در این وب سایت ها بر خلاف قوانین مختص همان وب سایت ها نباشد برای همیشه بر روی آنها باقی خواهد ماند و شما بدون اینکه حتی یک ریال هزینه کرده باشید در سه مورد از بهترین و معروف ترین وب سایت های ایران بک لینک خود را ثبت کرده و پس از مدتی میتوانید تاثیر شگفت انگیر آنرا بر روی وب سایت خود ملاحظه نمایید.

۳-تولید محصولات مورد نیاز کاربران

به طور مثال وقتی شما یک کتاب که واقعا نیاز روز فضای مجازی است را تولید می کنید و همه احتیاج به دانلود آن کتاب دارند به طور ناخودآگاه بقیه سایت ها با ذکر منبع کتاب شما را برای دانلود قرار می دهند که خود ذکر منبع ایجاد بک لینک است . حتی می توانید کتاب خود را به تمام سایت های دانلود کتاب با ذکر منبع معرفی کنید مثلا آموزش بازاریابی اینترنتی یا صفر تا صد برنامه نویسی و یا انجام کارهایی مانند راه اندازی پادکست، انتشار نرم افزار رایگان، انتشار app رایگان، نوشتن مطالب رایگان و آموزش دانسته های خود به سایر کاربران.

۴- وبلاگ وبسایت خود را بسازید

در سرویس های وبلاگ دهی عضو شوید و لینک سایت خود را منتشر کنید به همین سادگی. اغلب سایت های باهوش با ایجاد نام خود سایت در یکی از سرویس های وبلاگ دهی و گذاشتن مطالب عادی یا ترجمه شده و لینک دادن آن به صورت فالو و نوفالو لینک سازی می کنند. همچنین می توانید با نظر دادن در دیگر وبلاگ ها و یا نوشتن پست مهمان و قراردادن آدرس سایت خود بک لینک دریافت کنید.

۵-دریافت بک لینک با استفاده از دایرکتوری ها

ثبت سایت در دایرکتوری های بزرگ مثل Dmoz و yahoo directory علاوه بر این که باعث ساخت بک لینک رایگان می شود ورودی زیادی هم برای سایت شما به همراه دارد به طور مثال ثبت سایت در پیوند ها می تواند ورودی ماهانه ۲۰۰ نفری داشته باشد اما دایرکتورهای خارجی نمی تواند بازدید کننده مفید برای شما داشته باشند چون اکثر کاربران این سایت ها افراد خارجی هستند ولی معمولا دایرکتوری های خارجی پیج آتوریتی بهتری دارند.

۶-برندسازی کنید

سعی کنید طوری برند بسازید که همه از سایت شما صحبت کنند و به شما لینک بدهند به موتورهای جستجو بفهمانید برند سایت من بهترین است.

با مراجعه به قسمت تعرفه خدمات می توانید پکیج های موجود برای هر یک از خدمات را مشاهده نمایید .

 

جهت خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی کلیک کنید

خرید بک لینک

رپورتاژ آگهی